pondělí 4. května 2009

Otázky a odpovědi

Nedávno jsem si hned na několika osobních blozích všimnul celkem praktické věci. Jedná se o seznam "důležitých" otázek, kolem kterých se to v této době točí pořád dokola. Jde o otázky typu: Jak jste na tom s postojem k radaru? Jste pravičák nebo levičák? Jakou stranu preferujete?

Z pohledu čistě pragmatického je to celkem praktická věc. Pokud si tento seznam předčtete, trochu více si uděláte představu o majiteli onoho webu. Některé názory autora vás pak nemohou překvapit. Myslím, že pro čtenáře to je přínosné. A tak jsem sestavil svůj přehled otázek a odpovědí na ty „nejdůležitější“ věci.

Za vzor jsem si vzal seznam z blogu Misantropův zápisník. Do seznamu jsem nakonec nezařadil ty otázky a odpovědi kde nemáte zcela jasno, nebo můj názor prozatím nebyl prověřen v konfrontaci s ostatními. A jaké otázky mě teda zbyly?

Ekologie

  • Jaderná energie: ANO
  • Temelín: ANO
  • Boj proti globální oteplení: NE
  • Výzkum kmenových buněk: ANO

Poplatky:

  • U lékaře: NE
  • V lékárně: NE
  • TV a rozhlas: NE
  • OSA: NE

Politika/Politici:

  • Levice-Pravice: STŘED
  • ČSSD: NE
  • KSČM: NE
  • ODS: NE
  • KDU-ČSL: NE
  • Zelení: NE
  • Lisabonská smlouva: NE
  • Klaus: NEVADÍ
  • Paroubek: VADÍ
  • Rath: VADÍ

Internet:

  • Regulace internetu: NE
  • Mazání komentářů: ANO

Ostatní:

  • Radar: NE
  • Aktivisti: NE
  • EU: ANO
  • Euro: ANO
  • Veřejný zákaz kouření: ANO
  • Volba prezidenta: Přímá
  • Trest smrti: NE
Závěrem chci poznamenat, že tento seznam samozřejmě není neměnný. Na některé věci (třeba názor na některé politické strany či politiky) se může můj názor v budoucnu změnit. Ale pro tuto chvíli jsem si jist, že v nich mám jasno.

Pokud vás napadají ještě jiné "důležité" otázky dejte vědět. Zrovna tak se rád pro inspiraci podívám i na jakékoli jiné podobné seznamy pokud zde necháte svůj odkaz.

Žádné komentáře:

Okomentovat